Att börja våga leva igen!

 
Jag är fortfarande sjukskriven på heltid,går och väntar på att få komma till läkare den 27 november. Dagarna är ganska ojämna beträffande energi. Det som händer med mig är att jag blir väldigt trött , ledsen och har jag ont i magen.     
Det som tyvärr också skett är att jag blivit rädd att göra saker pga att jag får bakslag. Så vecka 44 bestämde jag mig för att nu fick det blir slut på att inte våga .
 
 
 
Torsdagen under vecka 44 packade jag om min lilla gubbe en liten väska och begav oss till Vadstena.
Vi har gått och längtat efter att få uppleva små staden sköna lugn. Vi övernattade på nåt som heter 27:ans Nattlogi. Boende i ett rum med frukost som man själv plockade fram , väl förbered av den som hyr ut rummet.
Att gå och njuta i deras små butiker och sen ta en fika på Nya Konditoriet är rena hälsan för själen. Lite folk, vänliga affärbiträden och en fin miljö att vandra i. Det var så skönt med omväxling! Jag såg inte några nunnor med cykelhjälm denna gång så det fick bli skylten på Munkhotellet jag fick föreviga.
 
 

 
På Lördagen blev vi inbjudna till en mycket kär vän och hennes man på mat ihop med några av deras vänner.
Det var mycket trevligt. I almanackan skrev jag har levt och haft det trevligt under ett par dar.
Bakslaget kom två dagar efter , då var det skönt att titta tillbaks i almanackan och få känslan tillbaka om varför  jag mådde som jag gjorde.
Jag håller på att börja leva igen!
 
 
 
 Kram på er !
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0