Höstfärger ger energi !

Hej!
Idag har jag fått lite mer energi,Har under tre dagar mått tjyvens; illamående som om jag varit gravid och jättetrött.
 
Nu har jag börjat arbetsträna 1.5 timme två gånger på min gamla arbetsplats.Det är myket stimulerande att få träffa barnen och de vuxna. Det är även bra för min självkänsla jag ser att jag fortfarande
kan och har känsla för mitt jobb som förskollärare.
  
Jag cyklade dit och på vägen hem såg jag dessa vackra höstbilderna .Ville dela med er så även ni kan se det vackra som finns här och nu ,bara man stannar till en liten stund .
Vet att han sjunger om våren , men detstämde in på min känsla !
Kram Marie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0