När livet är grått-leta färger!

Tänk att det redan är Oktober. Förra året var jag väldigt sjuk av min utmattning. Jag låg ofta i min flickas rum precis under ett fönster där solen sken in på mig. Jag försökte hitta lugn genom att lyssna på olika avslappnings skivor. Jag fick verkligen jobba med det nån gång vid jul fick jag en skiva med  Sarah Dawnfiner som jag kunde få ro till. Det är så skönt att jag nu börjar känna mig mer pigg, men fortfarande är det obligatorisk vila efter lunchen men nu lyssnar jag på en skiva med avslappning musik köpt på Hälsokost affären.
Det jag arbetar mest med nu är att hitta balans mellan aktiviteter och vila. För er som känner mig vet ni vilket energi knippe jag tidigare har varit. Så jag får verkligen hålla i tömmarna och bromsa mig. För annars blir det illamående och sängliggande under flera dagar. Igår var jag ut och samlade lite ljus genom fotolinsen. Ljus och att vara ute är det bästa kuren för mig som är utmattad. Nu vill jag dela med mig av alla färger som oktober månad förser oss med.http://youtu.be/k9y-MrVsqFg/div
 
Kram Marie
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0