Sysselsättning en vanlig svensk sommardag med svenskt väder!

Idag har jag haft en samla energidag. Hade lite inbjudna gäster igår som vi bjöd på mat. Mycket trevligt hade vi men även detta tar av min ork. Som tur var regnade det i morse så det kändes legitimt att läsa lite och lösa korsord. Nu har jag inga Brunk-Holmqvist böcker kvar att roa mig med, avslutade med Rapsbaggarna som gett mig många goda skratt.
Det här med korsord har jag blivit en fena på tack vare min mor Kerstin.När jag var som sämst under hösten åkte jag till henne så gott som varje dag.Ja ja vet inte hur jag skulle ha fixat till det annars. Hon har varit till stort stöd för mig. Vi löste korsord och i början hade jag mycket svårt med koncentrationen. Med tiden har jag nu avancerat ifrån kryss för nybörjare till att klara an ganska svåra korsord.
Här har jag och mor hittat ett nytt intresse område som vi delar och som sporrar oss till många nya tankevägar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0