Så var det Midsommar i Hidingen









Ja, så var mina vackra köksgardiner på plats orkade inte få upp dem igår
Gårdagens tvätt av två fönster var det jag orkade sen satt jag ute på verandan och var helt orkeslös och med ledsamhet i mitt hjärtat över att jag inte orkade mer. Idag känns det annorlunda men det blir ingen mer fönstertvätt utan idag ska jag njuta!
Jag tog bilder häromdagen då jag vandrade min sedvanliga promenad på Volvorakan.
Sätt på Mats Pausson och njut av bilderna.
Jag önskar alla ni mina fina vänner en fin midsommar!










Kommentarer
Postat av: Pia

Vilka härliga bilder....längtar ut på landet när man ser dom! Kram

2012-06-27 @ 18:08:52
Postat av: Pia

Underbara bilder.Vill ut på landet direkt när man ser dom!

2012-06-27 @ 18:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0