Otrosen stannar ännu en tid på min fot!

Hejsan!
Idag är det tre veckor sedan fot operationen. Operationen syftade till att hjälpa det övre benet i fotleden att komma till läkning genom att packa malt ben och benmärg från min höftkam. 
Operationen lyckades och på torsdag eftermiddag den 11 januari fick jag åka hem. Ortopeden kollade mina prover och upptäckte att jag hade  lågt D vitamin värde (35 istället för 75)
Så det blev till att äta D- vitamin under första veckan 1 tablett för att utöka till 2 tabletter.
Jag fick behålla otrosen istället för gips. Vilket underlättat här hemma. Väl hemma var jag väldigt trött och jag hade jätteont i höften.Jag mådde dessutom illa av D-vitaminen.Jag ville mer i huvudet än vad kroppen mäktade med. Så det fick bli basnivå  mat och vila
Efter nån vecka kunde jag ut en stund varje dag. Benny tog snöslungan och gjorde vägar i trädgården för Frank.. Men det blev fru Wallberg som använde dessa. Det blev ett lagom äventyr för mig.Jag tyckte det var så vackert med all snö.
 
Sedan har orken återvänt och jag håller mig fortfarande till en sak förmiddag och en sak eftermiddag. D-Vitaminen har gjort susen jag vaknar på morgonen och vill genast kliva upp .Förra onsdagen tog de stygnen det såg ut som det läkt bra!
Nu är det bara att hålla tummarna för läkning av benet! 
Stor kram❤

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejaheja!💪💪💪 ❤️

2018-02-02 @ 06:29:08
Postat av: Leena

Många krya kramar till dej ❤️❤️❤️

2018-02-04 @ 21:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0