Bättre med en lös skruv i foten än att tappa en skruv!

Hej på er!
Ja,denna höger fot den går nog till världshistorien..För 14 dagar sedan svullnade hela foten upp och blev blå. Jag kunde inte ens nudda den med fingret. Ont som tandvärk. Jag fortsatte att gå till St Mary och arbetstränade jag fick tid hos ortopeden Nicole. Hon kunde nu känna en skruv under fotknölen.Jag uppmanades att komma in om skruven skulle kännas mer.

Veckan efter på måndagen arbetade jag men på kvällen när jag kom hem var foten så svullen och dagen efter gick inte svullnaden ner. Jag fick åka in till Usö, träffade en handkirurg som gav mig pencellin för att förhindra infektion i benet och jag rötgadds.Sedan åkte jag hem. På morgonen ringde G. Allströmer att vara hemma med högt fotläge.
Nu kände jag skruvens udd.

I tisdag var jag till ortopeden och det bestämdes att skruven skulle tas bort. Jag blev så ledsen. Jag har sedan skruven börjat röra sig varit orolig över att detta ska påverka min steloperation. Det har satt igång stress hos mig.
Så gissa om att jag blev glad när hon sa att steloperationen inte skulle ta skada om borttagande av skruven.
Så nu sitter jag här och väntar i mina fina operationskläder.

Så där nu har skruven som var 12 cm lång opererats ut .Det är den skruven som sitter på snedden på röntgen bilden.Nu är det onda över för denna gång. Nu väntar sjukbil hemåt mot Lindesberg. Nu utan skruv som skavde och med mer pencellin och ett ärr mer tre stygn . Så skönt! Nu kan jag gå utan att det gör ont. See you❤
 😘
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0