Muntert i höstmörket!

 
Här kommer en munter hälsning!🌞
 

Spänningen över nu kan jag andas ut! Idag kom läkarintyget .Håll nu tummarna för att det läkaren på allmän psykiatriska mottagningen skrivit om mina fötter och utmattning håller gentemot försäkringskassan.
Då får jag sjukpenning igen fram till den 19 december. Då är operationen planerad av foten i Halmstad.
Ja! Det är mycket med det jordiska.Ja hur fördriver jag nu tiden fram till operationen. Träning på sjukgymnastiken 2- 3 gr i veckan. Sedan har jag tagit mej an en utmaning att stå och sälja på Stripa Julmarknad.

Så nu kommer äppelpajerna jag bakat under de knöliga veckorna när jag varken visste ut eller in till pass. När man lever i vaccum har jag förstått vikten av att ta sig an mål som man själv kan styra över. Bakning är för mig rena rama avkoppling. Så åker ni förbi Hidingen kan det vara så att det luktar hembakt bröd. 

 
 Ha det så gott!😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0