Ute på vift

Hejsan!
Helgens äventyr började på fredagsförmiddag när då vi i en ganska fullpackad bil (Johanna hade med sig lite grejor för att kunna vistas  i Göteborg en längre tid . )
Vi kom fram till vid 12.00 .Då åkte vi till Kåltorp och lämnade Johannas packning i hennes killes lägenhet.. Sedan åkte vi vidare till Centralstationens First hotell Johanna provlåg sängen innan hon begav sig på jobb intervju.
Benny och jag  letade oss ut från hotellrummet in i 5-ans Galleria där vi besökte lite butiker. Efter någon timme gick vi tillbaks till Centralstationen och tig en paus på en pub.
Därefter softade vi på hotellrummet. Så skönt att ta av sig skorna !
Lördag vid 11.00 tog vi spårvagnen till Liseberg. Vi besökte Gothia Tower och tog en lättlunch i väntan på Orups föreställning.
 
Orup och hans musiker bjöd på mycket skön popmusik. Jag blev nostalgisk vid många av hans låtar, minnen från det jag var ca 18 år.
Efter den mycket bra föreställningen gick vi och åt på en fransk resturang  Cyrano. Jättegott!😍
 
Söndagsförmiddagen tillbringade vi i Haga Göteborgs gamla stan. De hade påskmarknad. Mycket mysigt att gå där och titta Vi avslutade med fika på Husaren.
 Från marknaden kom en liten ny kyckling till min samling.
 
 
 
 
 
 
 
9
 
 
Kuckeliku på er!🐣🐤🐥🐣🐤🐥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0