Gott,gott igott gott!


Under sommaren har det blivit en del fika med olika utflyksmål med mycket gott fika.
 

Här åks det båt i Hjälmare kanal!
 
 
I Varberg åkte vi till Öströ fårfarm. Där är så mysigt du köper kaffe och kaffebröd som de lägger ner i en korg med rödrutig duk. Att sedan få sitta under de stora Bokarna och njuta i solen i den fina miljön är helt undebart, i trädgården finns två fina butiker att besöka.
Ewelina, Johanna och Benny!
 
I slutet av juli besökte vi det vackra Vadstena. Här har som sed att gå och fika på Gamla Konditoriet. Mysig miljö och mycket gott i disken att välja mellan.

Jag och Johanna
i augusti tog jag och mor en sväng till Nora . De hade kakbuffe och att sitta där nere vid sjön förlängde sommaren ytterligare. Jag var dock lite långsam med ätande så 3-4 kajor försåg sig snabbt med kafferbrödet på min assiett.

Min mamma
Senast det nu blev fika var på plantmarknaden nu i September kakbuffe med två fina kompisar. Mycket gott att fika på i trevligt sällskap. Kan rekommendera detta de har kakbuffe hela september ut.

Ellen och Anka
 
Kram på Er!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Lycka till, Marie!
Kram Yvonne

2012-09-20 @ 15:32:47
Postat av: Yvonne

Lycka till, Marie!
Kram Yvonne

Svar: Tack Yvonne din fina kommentar värmer!
Marie Wallberg

2012-09-20 @ 15:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0