Börja om från början,börja om på nytt!

Ja; då har jag åter igen ramlat ner i en grop igen!
Ända sen i fredags jag varit så trött. I helgen låg jag halva dagarna  i fosterställning och bara försöka andas. Jag vet inte vad som utlöser denna trötthet?Tog mig genom helgen med hjälp av min förstående man.Igår var jag iväg till kuratorn, som jag får smyg gå hos eftersom allmänpsykiatrin inte kan erbjuda mig den kontakten pga köer!
Hos min kurator var jag mycket ledsen och uppgiven. Eftersom jag inte kan styra mitt liv alls!
Jag berättade att jag inte tar all medicin dvs 12 extratabletter varje dygn då det är det rådet som jag fått av överläkaren då hon sa till mig att sluta med stesolid den 27 november.
Ju mer jag plussade på medicinen desto svårare ångest attacker fick jag och nåt lugn infann sig inte
Därför om jag får citera min kurator " ditt val är mellan pest och kolera". Valet är mindre medicin vilket troligen gör mig väldigt trött men i jämnförelse med ångest attacker som är mycket kraftiga är valet inte så svårt.
Om jag inte hade Benny, mina barn,min mamma , kusin och stöd från tre fina vänner vet jag inte om jag skulle orka dessa bakslag!!.
Idag har mitt liv haft ett innehåll som jag har kunnat styra något så träffat en vän ,vilat och tagit en promenad och nu sitter jag och skriver på bloggen. Kvar finns lite kraft till att laga mat till min familj.
Å vad jag är tacksam !
Kram Marie
 
 .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0