Arbetsamt att vara utmattad!

Idag fick jag åter gå och lägga mig vid åtta.
I måndags var det lika efter att jag varit i badhuset med en god vän för att simma.
Att bara klara av att ta mig uppför trappan innebar kräkningar och en enorm energisamling för att landa i sängen.
Gårdagens aktiviterer min motioncykel 15 min och rygg/mage och fot träning ca 15 min. Därefter dusch och en frukt. Kl 10.00 besök hos sjukgymnast för check av fot och nya övningar. 
Åkte därefter hem för att inta lite lunch.
Kl 13.00 inbjuden av rektor för att hon ville prata om avslutning av min tjänst med var en person från personalkontoret.. Så klart hade jag huvudskyddsombudet från lärarförbundet  med mej. Lindesbergs policy runt hur man tar hand om de som blivit sjuka i verksamheten kan man fundera över och hur de kastar bort kompetenser som finns. Nåja skriver mer om detta annan gång.
Väl hemma tog jag en frukt och lite belöning i form av Loka dryck. För att jag stått upp för mig själv på mötet.
 
Att en dag kan slå ut mig så att kroppen i princip stannar och då menar jag  ordagrant mina organ blir angripna jag får svårt att andas ont i bröstkorgen  det krampar i magen och jag kan inte hålla upp min kropp.
Jag har ju fått lärt mig gilla sjukdomsymtomen och acceptera sjukdomen.När man jobbade fanns inte en tanke på att något sånt här kunde drabba mig.Aldrig kunde man tro att två aktiviteter skulle räcka per dag för att inte kroppen skulle fälla ut. 
Ni kanske tänker nu gjorde hon för mycket idag.
Ja träningen var för mycket men det var min stresshantering inför mötet. Vid dessa möten känner man sig så utlämnad och man får alltid vara på vakt 
Nåja- skönt att få släppa ur sig lite av sina tankar!
Kram till er!💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0