Gökdämp eller?

Hejsan!
Har precis kommit i från altanen alldeles nyss värmde solen. Nu är himlen nästan svart och det hörs åskmuller samtidigt som det haglar kraftigt. Undrar om det är gökdämpen som vi pratade om när jag var liten. Efter den hade kommit kom våren på riktigt.
Jag är just nu i lite lägre stämningsläge. Nu bär våren är på gång tänker du! Ja, jag får tvinga mig till det jag ska göra. Det är som det sitter en figur på var axeln.En säger ligg kvar du är ju så trött den andra säger det är bättre att du kliver upp det blir bättre..som tur är har den sista figuren mest kraft.
Jag kämpar på med att träna tre ggr i veckan och att hålla kontakt med vänner.Så en fika har det blivit på plantmarknaden. Med därifrån fick jag en låda med vackra penseer. Så vackert med alla blommor.
Sedan lyssnar jag på Py Bäckmans sånger som vi tränar i Angrlit inför hennes konsert i Ramsbergskyrka den 4 juni kl 17.00. Snart släpps biljetterna bara 300 st. på St Mary
 
Den här veckan har det blivit en bok också av Karin Brunk-Holmqvist. En rolig historia om två äldre damer som ärver pengar av en kusin som de aldrig i princip umgåtts med. Författaren är expert på att få skriva en rolig handling med saker som till slut binds samman. Är mycket  lättlästa och roliga böcker sök under Brunk-Holmqvist..
 
Ha det gott!💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0