Det hoppade på en bacillusk på mig!

 
 
I tisdag förra veckan fick jag snabbesök av Erika och Frank. Jag hade duschat och stod och borstade tänderna. Plötsligt hörde jag steg.....jag lyssnade och tänkte att det kom från handfatet...kort därefter hör jag igen steg igen så jag höjde rösten och frågade om nån var där.In genom toadörrn kommer Frank och Erika. Ja lite rädd blev jag allt men det försvann snabbt då den lilla godingen började vinka till mormor. I ett huj klädde jag mig och nere i köket kokade Erika gröt .Vi åt frukost och under näsan på Frank var det en elva av snor.
Det blev inte kvar så länge men den lilla bacillen stannade längre. På Torsdagen kände jag att nåt var på gång.Men det bröt inte ut fören på söndagen.
 
Det var först efter att jag roat mig på Lindehov som bacillen slog till ordenlligt. Det var så kul stt kunna vara där och njuta av god mat och trevlig underhållning. Bonusen på festen var att jag kände många som var där kul att prata vänner i realty och inte bara på facebook.
 
På söndagen skulle jag haft en hushållspappers rulle runt halsen i ett snöre. Jag nös och nös...Te och Anna Janssons Ödesgudinnan har följt mej under två dagar. 
 
Nu är det onsdag och under eftermiddagen har det känns lite bättre.Har tagit en promenad till brevlådan. Jag har gjort coleslaw och pizza sallad så vi har lite förråd av råkost.
 
Jag äter ganska mycket råkost men än har ingen svans eller öron växt ut på min vackra lekamen. Det kan dock hända att jag tar nåt litet skutt...ibland..
En glädjande nyhet är att mamma efter ett års väntan nu fått bostadsanpassning  från badkar till dusch. Det var min kusin som tipsade mig och sedan ringde jag några samtal för mammas räkning. Kommunen står för kostnaden ja man blir glad. Tänk vilken tur vi bor i Sverige.
Hej för denna gång!😉

Kommentarer
Postat av: Donaldjat

Hello to all our peaceful aqua buffs!

There's absolutely nothing quite like immersing yourself in a hot whirlpool after a stressful day. For anyone in search of the perfect serenity experience, a jacuzzi is truly unmatched.

Diversity is really the spiciness of lifetime, and we wholeheartedly pride ourselves on offering a vast selection of jacuzzis to meet every whim.

Quality, to us, is not just just a word. It's our signature. Each of our products undergo intense testing to ensure they repeatedly provide the prime leisure experience for countless years to come.

Our knowledgeable staff is always on hand to advise you in finding the right hot tub for your needs and residence.

Have you ever thought about having your private pleasure haven? Exactly what are your preferences when it pertains to choosing the ideal jacuzzi? Let's chat relating to this!

Continue to be lively and tranquil! Anyhow, I launched my very own absolutely new website domain recently, one can explore it here: [url=https://southwestspas.com/find-your-perfect-spa/]Flexible hot tub financing solutions Carefree Az[/url]

2023-09-28 @ 18:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0