Idag är en annan dag!

Hej kära läsare.
Roligt att ni fortfarande vill glutta på min blogg. Sen förra gången har vi haft familjeråd det är på gång med förändringar men det behövs mer arbete med att ta ansvar tillsammans i hemmet.
Jag har lovat behålla tjänsten till vidare. Den här veckan har varit en riktig fixar vecka för mig!
 
Måndag samtal med en coach på masugnen vilka vägar det finns att byta yrke om jag inte får ordning på mina fötter. Tisdag åkte till Örebro träffade fottekniker som tog avgjutning av min fot för att göra ett fotstöd åt mig.
Onsdag var till tandläkaren tappade en stor bit tand i Varberg tanden var redan rotfylld så jag har inte haft ont.
Idag torsdag träff med huvudskyddsombudet  på Lärarförbundet. inför träffen med rektor och försäkringskassan. Mycket bra träff där jag kunde lämna av allt som hänt innan jag blev utmattad. Mycket skönt få berätta och få råd hur hantera saker fortsättningsvis.För att lägga allt bakom mig lämnade jag över de papper där jag beskrivit arbetet under ca 7 år med 15 olika arbetskamrater. Så nu vänder jag blad!!!
 
 
Nu till lite fina bilder från Varbergsemestern v29-30. Njut av bilderna till Erik Linder!
 
 
 
.             
 
 
De här är vår lilla fina husvagn liten men naggande god. Med på resan var jag , Benny ,Johanna och hennes kompis Ewelina
 
 
 
Vi stannade till i Alingsås och hittade den här mysiga pizzeian.
Vecka 29 var det lite regnit och blåsigt så det blev lite utflykter!
Första dagen lunch i Träslövsläge på Tre Toppar. Hembakt våffla med tre kulor laktosfri glass och sen en ljuvlig varm choklad topping.Mums!
 
 
 
 
 
Ett fint ställe att gå i hamnen på!
 
 
 
  Botaniska trädgården  i Göteborg, medan tjejerna shoppade loss!
 
 
 
Den obligatoriska resan till Ullared. Blev lite inköp och jag lyckades plåta Ola-Conny när han plockade med bröna( nu var jag väl vitsig!) Kolla in parkeringen för kunderna när de ska ta paus för lunch.
 
 Torgdag på Varbergstorg!  Man tror nästan man inte är i Sverige!
 
 
 
Hittade en äkta jordgubbe!
 
 
Så här ser det ut efter min promenad väg på Getterön. Det är detta jag tänker på när jag går rundan på Volvorakan!
 
 
 
 
Naturligtvis blev det mycket bad i havet vid fjärde och femte vik! Inget går upp mot havsbad!
 
 
 
 
 
 
 
 
På kvällarna är det Varberg och vandra runt fästning kanske lyssna på underhållning i socitetsparken.
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter två veckor i Varberg åkte var det dags att lämna mitt eget lilla paradis Jag var fylld med ny energi!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Skönt att höra Marie! Superfina bilder! Ha det gott!

2012-08-25 @ 19:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0